Egy újonc digitális nomád kalandjai

Egy újonc digitális nomád kalandjai

Buli time

2017. december 06. - petya90

Szombat 

Természetesen szakadó esőre ébredtem ami napközben alább hagyott. Így strandoltam egyet. A faluban egész nap szórólapokat osztogatva hírdették hogy a helyi discoban buli lesz.  Estig nem történt semmi izgalmas. Vettem 2 sört és úgy voltam hogy ezek elkortyolgatása után majd eldöntöm hogy elnézek-e. Függő ágyamban fekve el is kortyolgattam őket. Aztán meghallottam hogy a szállásom bárjából szól a zene. Voltak is ott páran így leültem pár sör mellett összeismerkedtem 2 Thai-al 3 Svájcival Egy Írrel meg 2 sráccal valami csendes óceáni szigetről. Jól dumlálgattunk, az angol is viszonylag ment, persze ennyi sörrel könnyebb :) Aztán páran elneztunk a discoba. Hát nem volt nagy élet de voltunk azért 20-an. Na viszont az Ír akcentussal már akkor is nehéz volt mikor józan volt, viszont a discoba már nem értettem semmit sem :) A buliban tüzes bemutató is volt:

photo_20171202_223329.jpg

Össze ismerkedtem a pultos csajszival is. Nagyon jó arc (és szép), ő mellesleg olasz. Igazából mindenki nagyon durván kedves. Amúgy mindenki akivel találkoztam itt él, nem turista. Valaki házat épít valaki búvár oktató... Mindenki azt mondta azért van itt mert gyönyörű ez a sziget :) 1 felé éreztem hogy jobb lenne hazamenni így így is tettem.

 

Vasárnap 

Ez a full moon party napja igazából egész nap erre készültem. Strandoltam mert nem volt annyira katasztrofális az idő este 6 körül szólt Zung a szallasadom hogy kész a BBQ menjek kajálni. Mikor odamentem javában ment a kajálás. Részben ismert részben új arcokkal. 6 olasz fiatal és 2 lenygel voltak az újak, ok mind utazók. Elvoltunk, dumálunk ittunk. Aztán mikor pont indultunk volna a partra. Egyik csajszi hozott neon festéket (ez a szokás a full moon party) Jol be is festettük egymást. Majd elindultunk egy platós kocsi hátulján összezsúfolva. Fél óra volt az út, amit végig ittunk zenét hallgatunk. A partra megérkezve Zung kerülő utakon bevitt minket ingyen. Aztán elkezdődött a mulatság. Összesítve kb olyan az egész mintha a sziget fesztivált vegyítenénk a Siófoki sétánnyal. Az emberek 90%-a külföldi. Na meg sok a pumped srác és a ribanckodás is megy. Egyébként tényleg hatalmas buli. Kb 1,5 km hosszan a parton egymás mellett a szórakozóhelyek ami előtt ezrek táncolnak. Én is jártam körbe és riszaltam ezerrel. Az elején elég össze is melegedtem az egyik szálláson lévő Lengyel csajjal csak aztán elvesztettük egymást. Másik érdekesség ami történt hogy 3 Angol sraccal beszéltem pár szót és amikor kiderült hogy pesti vagyok teljesen megőrültek hogy mennyire imádják azt a várost, mekkora a party... Utána 5 percig wingmaneset játszottunk azaz minden lányhoz oda mentünk és megkérdezték hogy ismered Pétert? :)  Az éjszaka lassan elment és közeledett a 6 óra. Ekkor volt megbeszélve többiekkel hogy találkozunk és megyünk vissza a közös taxival. Na és se a találkozó pontot se a többieket nem találtam így lecsúsztam a 6-os indulásról :) ja és mindenki vödrös koktélt iszik

7:30-ig így buliztam tovább amikor leszakadt az ég. Bejutottam és megvárták míg alábbhagy majd kerestem egy motoros taxit aki jó borsos áron hazavitt. Persze megint a dzsungelben át szakadó esőben bukósisak nelkul... A szokásos :)

Kb 8-8:30-ra értem haza.

 

Folyt köv

 20171204_004913.jpg

 

20171204_035555.jpg

20171203_211048.jpg

20171203_225639.jpg

 20171203_212148.jpg

 20171203_211048.jpg

20171203_212848.jpg

 20171204_042140.jpg20171203_230927.jpg

20171204_020650.jpg

Szóval jó buli volt, de amúgy mint fesztivál járó ember azért nem tudott újat mutatni 

A bejegyzés trackback címe:

https://becitrip.blog.hu/api/trackback/id/tr7813440385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása