Egy újonc digitális nomád kalandjai

Egy újonc digitális nomád kalandjai

Második hét

2017. december 10. - petya90

Hol is kezdjem...

Azt hiszem kezdem megszokni a digitális nomád életet. Egyre kevesebb minden aggaszt (Eddig sem volt sok). Összességében jól érzem magamat és várom a további állomásokat.

Szóval mi is történt velem az elmúlt napokban:

Ott fejeztem be az ezelőtti postot hogy hazaérkeztem a buliból hétfő reggel. Mondanom sem kell ezek után a pihenésről szólt az egész napom. Eleve délután 3 fele keltem fel. Szóval elvoltam mint  befőtt.

Kedd sem volt sokkal izgalmasabb mivel egész nap szakadt eső, annál inkább produktívabb. JA volt 3 óra míg elment az áram. Mikor visszajött az egész falu ujjongott :) Egész nap dolgoztam. Este elnéztem a disco felé ahol voltam szombaton, de senki sem volt ott. Így haza sétáltam.

Szerdán átköltöztem a sziget másik felére. Felkeltem 9-kor vettem reggelit és úgy terveztem hogy majd 11 fele keresek egy taxit aki elvisz. Na erre 10 előtt 10 perccel jött a szállásadóm hogy van egy nagyon jó áras taxi ami 10 perc múlva indul. 10 perc alatt gyorsan összepakoltam + még ki is fizettem a szállásomat (végül dollárban, mivel annyi bahtom nem volt kéznél, a bankkártya leolvasó meg nem működött ).  AZ új szállásom nagyon pöpec, igaz nincs saját szobám, 6-an alszunk egy klímásban. Van medence és saját tengerpart is ami 20 méterre van a szobám ajtajától. Party hostel igaz most nincsenek sokan. Egyébként vannak függő ágyak pihenős sarkok, nagy bár kajáldával, ping-pong, billárd. Ja mindezért 980FT-ot fizettek éjszakánként. 

Szerdán végre ki próbáltam a Thai masszázst, nem véletlenül olyan híres. Akkor este még sokan voltak a hotelemben 20-30 fő. Szóval elég jó kis buli volt. Rengeteg ívós játékot játszottunk, dumálgattunk..., 12 ember volt igazán aktív, amiből 8 natív angol volt (Ausztrál, Angol, Skót és Amcsi) hát párszor leízzadtam, az ő angoljuk végkép nem az én szintem, de nyilván ez rendben van, legalább fejlődök, 2-kor mentem ágyba, de a többiek még folytatták az iszogatást. Érdekesség: 2 skót 18 éves csajszi akik végig itták és sikították az estét, nem tudtak Magyarországról, kb még nem is hallottak róla :D

Csütörtökön elmentem egy co-wirking spacebe dolgozni, Reggel 10-től este 7-ig. Produktív nap volt. Este kitaláltam hogy pénteken felfedezem a szigetet. Többféle lehetőség is lett volna. Túrázok gyalog, Robogót bérelek vagy befizettem magamat valami túrára. Az utolsó nyert. Robogózni biztos fogok majd, de úgy érzem még nem jött el az ideje. Elég kaotikusan vezetnek itt. Találtam egy helyi csávót aki szervez egy napos túrákat. Tripadvisoron csupa jókat írtak róla. Szóval le is foglaltam

Pénteteken délelőtt pihentem, 1-re jött értem Peow (a túra vezetőm) platós kocsival. Még egy spanyol-francia pár fizetett be az napra. Nagyon jó arcok voltak. Sokat dumáltunk és nevettünk együtt. Megjegyezném hogy a hostelomban páran robogót béreltek aznap, hívtak is. Ők sem vezettek még sosem motort, jó alkalom lett volna másokkal menni először. A túráról nem írok semmi részleteset csak azt hogy fantasztikus volt. Voltam elefánt parkban, fürödtem vízesésben ahol majmok huhogását hallgattam. Sajnos nem jöttek elő. Kókusz ültetvényen, Snorkelingeztem. Nagyon élveztem. A képek magukért beszélnek

Este még egy fejedelemi vacsorát is kaptunk Peow házában. A legjobb thai kaja volt amit ettem itt. 9-kor értem vissza a hostelembe megittam egy sört és be is borultam az ágyba. Na meg sétáltam egy kicsit, dúrva hogy minden bár tele volt thai lánnyal és csak kiabáltak hogy menjek be hozzájuk egy italra :) Persze nemet mondtam

Szombat: Mivel hosszú volt a hét pihenős napot tartottam egész nap vagy a tengerparton vagy a medence aprton feküdtem/aludtam. Délután a szomszéd faluban volt nagy piac azt néztem meg. Tömve volt, mindent lehetett kapni. Na meg rengeteget kajálni én is ettem helyi kolbász, tésztabatyut meg csirkecombot currys rízzsel. Ja és találkoztam egy magyar párral :) Este volt egy kis iszogatás a hostelembe. Sokan érkeztek, mivel hétfőn lesz half moon party a szigeten ami a full moon party után a legnagyobb party. Az angolom talán fejlődött egyre többet tudok dumálni másokkal. De még mindig ez a legnagyobb probléma a haverkodásban

Amiket nem értek Thaiföldön az a vezetékek: kb minden háznak van sajátja? Miért?

Egyébként meglepő módon teljesen jól bírom a közös szobát. Csak akkor vagyok ott mint mindenki más, ha alszok. Akkor meg általában olyan fáradt vagyok hogy simán elalszok. Az egy másik kérdés hogy alapvetően nem alszok jól. De még az átállás miatt lehet 

Képek kivételesen itt nézhetőek meg (Csak kattints rá):
Képek

A bejegyzés trackback címe:

https://becitrip.blog.hu/api/trackback/id/tr2513463233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása