Egy újonc digitális nomád kalandjai

Egy újonc digitális nomád kalandjai

Első napok a szálláson

2017. december 01. - petya90

Az ezelőtti posztomat ott hagytam abba hogy jól jönne a pihenés. Ez itteni idő szerint szerda délután volt. Na ezek után sikerül 28 óra alatt 17-et aludni :)

Az első estemen bedobtam egy vega thaipadot, aztán folytattam a szunyát. Tulajdonképen a tegnap is elég eseménytelenül telt, mivel majdnem egész nap szakadt az eső, mintha dézsából öntötték volna. A napom abból állt hogy lesétáltam a partra 1 órára amikor alább hagyott a zuhi. Este 9kor akartam kajálni valamit a falumba, de már minden zárva volt. Így a boltba vettem smacket vacsorára. Az időeltolódással még mindig küzdök tegnap éjjel 3-ig akárhogy akartam, sehogy sem tudtam elaludni. Sőt itt most éjfél van, de most sem érzem magam semennyire sem álmosnak. 

A késői elalvásnak köszönhetően ma 11-kor sikerült kikászálódni az ágyból, a neszkávém (van a bungalomban vízforraló) után azért örömmel láttam hogy végre süt a nap (Reménykedek hogy ez a monszun végét jelenti). Így le is mentem a partra, bevágtam egy ananászos csirkés rízstálat reggelire és bele vetettem magamat a hullámok közé. Aztán kis napozás aztán fürdés... A víz nagyon meleg, és jóval sósabb mint az adria. Jó nagy hullámok voltak. Szerencsére ma már azért láttam több embert is.

photo_20171201_161106.jpg

Ezek szerint nem csak én vagyok a faluban meg az az 5 német akiket már arcról ismerek :) Fürdés után 3:30 fele elindultam egy kis túrára, már otthon kinéztem hogy a falumtol 10 perc sétára van egy vízesés az út mellett.

photo_20171201_170337.jpg

Itt történt egy kis izgalom, mivel hogy a köveken ugrálva a szemüvegem leesett két szikla közé. 2-3 méter mélyre. Szerencsére nagy okosan egy faággal kitudtam halászni. Itt volt a szemüvegem:

photo_20171201_170322.jpg

A vízesés les után eszembe jutott hogy a szomszéd falu már csak 10 perc sétára van. Szóval oda is elnéztem. Elég nyüzsgős kis település, sok ivóval. Én is beültem 2 koktélra. Egyiket a part mellett a hullámokat nézve ittam meg, miközben rám sötétedet. Mivel megéheztem ettem is chilles rasztás helyen. Csirkés tortillát Bob Marley módra. A besötétedés miatt nem válalltam be a haza sétát így kerestem egy "taxit" aki haza hozott. Még itt is ittam a parton egy sört. A jó idő miatt volt pár ember és nyitva volt lent az egyik bár és most itt próbálom magamat elaltatni.

photo_20171201_171325.jpg

photo_20171201_192752.jpg

Közben egész nap egy dolgon gondolkoztam: Vasárnap lesz a Szigeten a Full Moon Party (Thaiföld egyik legnagyobb bulija 15-30 ezer emberrel). Az egész sziget már erre hangolódik. jó nem az én kis falum, hanem a bulisabb oldal. A bulira biztos megyek, a szállásomon lesz is alapozás meg sütögetés előtte, aztán együtt megyünk a buliba (kb 10-15 ember). Na de a bulis énem szívesen lenne most a sziget másik felén ahol mindenféle bemelegítő partyik vannak meg az összes hostel tele van. A szállásadóm mondta hogy elmehetek ha akarok előbb. Csak annyit kell kifizetnem amennyit maradok. Viszont ott közös szobába lennék 14 emberrel. Nem biztos hogy a még tartó alvászavarokkal jó lenne. NA meg a buli után is csak jobb saját bungaloban pihenni, meg hát dolgoznom is kell következő héten. Egyébként jövő hét szerdán biztos megyek a bulisabb részre csak akkor már nem lesz ekkora buli.
Ez a bekezdés hosszú lett. Egyébként persze minden szuper, a fenti legyen a legnagyobb problémám :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://becitrip.blog.hu/api/trackback/id/tr9513409645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása