Egy újonc digitális nomád kalandjai

Egy újonc digitális nomád kalandjai

Buli time

2017. december 29. - petya90

Folytatódjon a nagy utazás. Elég sűrű hét volt. Nem volt időm és kedvem írni :)

És bocsi az elírásokért és a helyesírási hibákért. Telón írtam. Nem a legkényelmesebb

 

Tehát egy héttel ezelőtti vasárnapot írunk. A hostelem befizettem egy titkos kajak túrára. Elég király volt. Mangrove erdőben kajakoztunk. Voltunk vagy 20-an. Vicces volt úsztunk a fák között a helyiekkel. Jó kaland volt. 5kor értem haza aztán este 8-kor mentem a szomszéd a party hostlba. Kocsma turara 10:30-ig ott utunk. Bár inkább.a vedeles az őrült party a jó szó rá. Ivós játékokat játszottunk. Egyszer én vesztettem így büntetésből megjelent innom egy vödör koktél/sör és még ki tudja milyen fajta pia keveréket :) Ja egyebkent meg egy Londoni csajszival havekodtam már a hoselomban. Azt hiszem szerelmes lettem :). A kocsmatura jó volt, sok helyen megálltunk, táncolunk. Ja és ingyen öntötték a szánkba uvegbol a rövid piakat.

Aztán az angol csaj végül egy másik csavoval jött ossze. Én meg egy helyi lánnyal táncoltam sokat. Végül reggel 4-kor másztam haza. 

Hétfő: semmi izgi. Másnaposság és munka egész nap.

Kedden: hajóval átmentem egy strandra a városok nem messze. Ami azért különleges mert egy felszigeten van és nagy szikla falak veszik körbe. Tehát csak hajóval megközelíthető. Csodálatos hely. Van egy olyan strand rész ami barlangokkal van tele. Ja és majmok ugrálnak mindenfele. Viszont aznap reggel ment az Angol lány. Elég szomorú voltam. :(

 

Szerda:

Koh Phiphi-re mentem, ami elvileg a legszebb sziget. Nekem nem igazán jött be. Rengeteg turista. Minden extra drága. Már az nem jelentett jót. Hogy mikor megérkeztem és szokás szerint átverekedtem magam a taxisok tömegén az első dolog ami szembe jött egy nagy McDonald's volt. Google maps rossz helyen mutatta a hostelem címét, így netes keresgélés és helyiektől való információ beszerzés után találtam meg. Az eddigi leglepukantabb hostelem volt. De legalább a város közepén volt és az ottani árakhoz képest olcsó. Mivel egy kis sziget ezért nincs autó, mindenhova hajóval vagy lábbal mennek az emberek. Néhány robogó is van. Így a sziget egyetlen városa egy sétálóutca halmaz. Tudtam hogy a sziget körül vannak a látnivalók ahova csak hajókkal lehet elmenni. Így nyomban be is fizettem egy délutáni hajó túrára. Egyébként minden sarkon ezeket hirdetik. Szóval maga a hajó körút nem volt magas színvonalú. Egy motoros csónakkal vitték minket körbe. Az tény hogy tényleg szép helyekre. De azért én nem dobtak hányat magam. A Maya beach volt talán a legszebb. Ez a sziget fő látnivalója is. Egy nagy öböl amit 100 méteres szikla fal vesz körbe. Ja meg a majom strand. Ahol majmok az emberekre ugrálnak és próbálnak kunyizni tőlük. Ja és a végén be volt ígérve világító planktonokkal való úszás, de egy planktonokkal sem volt a vízben.  A túra igazán jó része az volt hogy még a legelején egy német csajszival kezdtem el dumálni, aki irtó jó arc és szép is. Jó is volt amíg egy török csávó le nem csapata előlem :( Sajnos az már 3X bejárta a földet így tudta nyomni a rizsát. A túra végén Karolin (a német lány) mondogatta hogy menjek velük este kajálni meg meginni valamit. Próbáltam hárítani nem volt kedvem azt nézni hogy bájolognak. Aztán végül mégis csak csatlakoztam. És jól is értem mert egy másik lányos jött a hajóról és egy nagyon jó kis estét csapatunk. Tengerparti kajalassal aztán kis sörözéssel majd lementünk az egyik part menti discoba. Ahol tűzshowt volt. Igazából itt mindig az van este minden nagyobb helyen. Azt néztük majd kiraktak egy limbot és meghirdettek hogy mindenki aki átmegy alatta az kap egy felest. Egyből kaptam az alkalmon, sokszor átbújtunk :) utána a többiek ugróköteleztek is. Majd végül táncolásba ment át a party. Ezek után még egy kis vodka mangóval hallgatunk egy koncertet a hostelünk mellett (ja mert Kaeolinnal ugyanabban laktunk) aztán takorodótt fújtunk. Mivel hogy kitaláltuk hogy a közeli kilátó pontból nézik meg a napfelkeltét reggel 6-kor. 

 

Csütörtök:

5:40-kor fel is kelltem. A hostelem előtérében találkoztam Karolinnal. A többiek még abban a pillanatban írták hogy ők nem tudnak felkelni. Így kettesben néztük végig a napfelkeltét, vagyis azt pont nem láttuk mert rossz kilátó ponthoz mentünk. De kivilágosodó várost végig néztük egy hegytetőről. Mondanám hogy romantikus volt Karolinnal, de olyan átadták voltunk hogy nem nagyon tudtunk közben kommunikálni. A hostelba visszatérve aludtam meg 11-ig. Karolinna enap utazott is tovább. Én meg egy tengerparton fekvős napot terveztem. Így is indult aztán délután nem bírtam magammal és hajótaxival elmentem egy strandra ahol jól lehet snorkelingezni. Láttam is sok halat illetve megint jó pár cápát. Visszafelé gyalog jöttem, mert apály volt. És a tenger jó 2-3 méterrel alacsonyabban ált. Így a helyén simán visszalépett sétálni. Este egy sörrel maszkaltam a városba aztán feküdtem viszonylag korán. Még annyi hogy a hostel két disco között volt, úgyhogy éjjel 3-ig inkább próbáltam aludni.

 

Péntek:

Egy délben induló hajóval elhagytam PhiPhi szigetét hogy aztán Lanta szigetén kössek ki. Erről a szigetről tudni kell hogy kevésbé turistás, inkább pihenősebb. Nincs túlépítve egyébként meg gyönyörű. Talán az eddigi kedvenc helyem volt. 4 napot terveztem itt. Tehát elvileg karácsony másnapján hagytam volna el. Spoiler alert: vegulbtobb lett :) ehhez hozzá járult az is hogy az eddigi legjobb hostelomba szálltam meg. Egy falutól 5-10per sétára van. Van egy központi bar/étterem épület és körülötte kis lakóházzak. Ezekhen 5 emeletes ágy és két zuhanyzó tartozott. Persze mindenhol csodás fák függő ágyak, babzsák fotelek. Saját masszázs szalon, mosoda, patak a szállás mellett. Ja és 2 perc séta a párt. Na és az emberek irtó jó arcok. Tényleg egy kis család alakult ki 4-6 napra. Pénteken érkezésem után meloztam. Aztán este BBQ party kezdődött 1500 forintért annyit eszel amennyit akarsz. Éltem a lehetőséggel :) utána iszogatás ismerkedés kezdődött. Elég jól ment sok arccal haverkodtam. És képzeljétek a szobámban találkoztam egy szlovákiai magyar csajjal, de ő csak egy  napra maradt. Szóval 1 felé kitalálták a többiek hogy menjünk discoba. Én nagy hezitálás után úgy döntöttem hogy kihagyom, mert sok volt a buli. Ezt utólag sajnáltam mert a többiek azt mondták hogy nagyon jó volt. És ők még jobban össze kovácsolodtak. Na nem baj.

 

Most azt hiszem ennyi elég lesz. Ezt is több részletben írtam meg. Egyébként nagyon élvezem az utat. Rengeteg emberrel ismerkedtem meg. Csodaszép helyeken jártam és felejthetetlen élményekben volt részem. Persze néha azért rám tör a honvágy és hogy hiányoztok. De majd találkozunk és bepotolunk mindent :)

 

Képek itt most nincsenek. De elkezdtem jobban használni az instagramot. Oda rendszeresen töltők majd fel képeket.

Kövessetek vagy ezen a linken is megtudják nézni:

link

A bejegyzés trackback címe:

https://becitrip.blog.hu/api/trackback/id/tr7213522747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása