Egy újonc digitális nomád kalandjai

Egy újonc digitális nomád kalandjai

Koh Lanta

2018. január 05. - petya90

Jöjjön a Koh Lantán töltött hetem. Talán az eddigi legjobb hetem volt. 

Emlékeztető: Ezelötti bejegyzésem végén erre a szigetre érkeztem és egy BBQ partyn vettem részt. Tehát a Blanco hostelben laktam 4 nap volt tervezve ebből végűl 6 nap lett.

12.23 Szombat 

Reggel végre sikerült robogót bérelnem :) A hostelomból, nagyon segitőkészek voltak megmutatták hogyan működik. Mondjuk nem nagy tudomány. Tehát délelött elindultam a sziget déli felére egy nemzeti parkba, a 40 km-.t félóra alatt teljesítettem. Nem siettem el. Maga sziget gyönyörű volt, A dzsungel és a tengerpart között kanyargatott az út. Egyszer megkellett állnom mert a majmok pont elöttem terveztek átmenni az úton :). A nemzeti park is szép volt. Nagy sziklafal tetején egy világitó toronnyal és egy kb 1,5 órá túra útvonallal az erdőben. Ja és persze rengeteg majommal, az egyik ki is lopta a kezemből a fantámat, pedig figyelmeztettek is loposak :) Egyébként még jó is jártam mert egy Kínai csoportnak az ebédjét lopták el :) Ezek után egy vízesést néztem meg. Amihez az esőerdőn keresztűl kellett átvágnom magam. Persze szakadó esőben, de ez csak emelte a hangulatott. Sűrű dzsungel volt, fura hangokkal és persze patakkal amin gyakran átkellett menni. A vízesés is csodaszép volt. És mindez után még egy strandra is ellátogattam ahol egy laza hippis part menti étteremben megebédeltem és usztam egy jót. Az egész strandon voltunk vagy 7-en na meg persze a majmok nagyon romantikus/hangulatos volt. Visszatérve a hostelba elég fáradt voltam, este persze volt iszogatás a bárban. De messze nem éreztem olyan jól magam mint az azelötti este. Főleg mert rengeteg új ember jött. Így viszonylag korán le is feküdtem 

12.24 Vasárnap

Ismét béreltem egy robogót és Koh Lanta Old town településre mentem. Ami arról híres hogy régi kidiszített faházakból állt. Persze odafelé szétáztam. Visszafelé még álltam a helyi állatmenhelyen, amire mindenki azt mondta hogy kötelező program. És tényleg nagyon jó volt. Tökéletes 24.ei program aranyos macskákat és kutyákat simogatni nézegetni. Igen belsőséges és boldog hangulata volt a helynek. Érdekes hogy főként európai önkéntesek dolgoznak ott. Valaki már 3 hónapja ott ragadt. Délután visszatérve a hostelba elég emocionális voltam. Öszintén nem nagyon voltam feldobodva hogy szenteste nem vagyok otthon. Honvágyam volt. Aztán összehaverkodtam egy német sráccal aki aznap jött, elég jól megtaláltuk a közös hangot. Közösen megittunk egy kisebb üveg rumot, így egyből jobb lett a kedv. Vele utazott még két német csaj. Kitalálták hogy menjünk vacsorázni. Én persze hogy velük tartottam és még két britt lány is csatlakozott hozzánk. A szentesti vacsorám egyébként azt hiszem édes-savanyú csirke volt rízzsel :) Mikor visszatértünk már javában ment a buli a hostelunkba. Még mikulásunk is volt, az is jól telt. Majd elindultunka közelben lévő strand discoba bulizni. Ami nem volt rossz, de valahogy megint rám tört a honvágy. Aztán az emeberek is elszivárogtak, így éjfél fele haza indultam. A hostelembe érve persze találkoztam az egyik angol lánnyal akivel vacsoráztam. Mondta hogy emnjünk a többiek után bulizni, erre nem mondhattam nemet. Velünk tartott még egy másik srác is megnáéztünk egy discot ott nem voltak, aztán tovább mentünk egy másikba hátha a többiek ott vannak. A másik srác útközben még ki is szált. Szóval a második discóban sem voltak a többiek, de úgy döntöttünk a csajjal hogy csak azért is maradunk és bulizunk itt. Nem volt rossz buli :) De sajnos a honvágy még mindig bennem volt. Végül 4 fele taxiztam haza. Persze kiszálva még összevesztem a taxissal mert elégéé sokkaltam az árat :)

25. Hétfő

A déelöttött másnaposág és pihenés jelemmezte Aztán dél fele elég sokan összejöttünk a hostelünkből a parton elég jól eldumáltunk. Majd visszamentünk mert délután 3-kor karácsonyi barbecue party kezdödött. Ez elég jól sikerült, nagy volt a hangulat. Persze teljesen KO-ra zabálétam magam úgyhogy délután 5 körül ki is döltem. Aludtam egyet majd este az azelött napi bandámmal megint elmentünk kajálni egyet. Visszaérve még egy jót kártyáztunk meg dumáltunk a tábortűz körül.

26. Kedd

Napközben lényegében végig melóztam. Egy helyi szabad irodában. Estére pihenést terveztem. A német bandám is lelépett. Azért megittam eegy sört a bbárunkba. Majd az angol csajokkal meg még két sráccal lecsuszott még egy kis rum.... Végül megint a beach partybban kötöttem ki. Ami nagyon vícces volt, rengeteget nevettünk. Még éjszakai fűrdözést is toltunk. Ja és itt nem tudom leírni milyen szép volt. A lányok is persze de a planktonok, ez az ami kimaradt phi-phi szigetén. A vízben ha megmozdultam akkor ezernyi plankton kezdett el melettem világitani mint ha csillagok között úsztam volna. Fantasztikus volt.  

27. szerda 

Pihenés és munka volt megint napközben. Most a hostelemben. A naplemente csodálatos volt, az angol csajjal néztük közösen. utána este a szokásos BBQ partys zabálás követlezett. Sajnos a karácsonyi emberekből már csak pár maradt. Igazából elég lájtosan telt az este. Még dumálgattunk egy keveset, de mindenki elég fáradt volt. Utóljára azért még lementem éjfélkor úszni egyet a planktonokkal.

28. csütörtök

Indulás északra, öszintén nehezemre esett. Azt tapasztalom és másoknál is ezt láttam hogy a nyaralás során hihetetlen hogy 4 nap alatt milyen szoros kapcsolatok jönnek létre, de mindenki tudja hogy ez csak 4 napig szól. A búcsúzkodás nagyon nehezen megy általában mindenkinek. Főleg ha tényleg egy jó hostelben jófej emberekkel lakik együtt az ember. Egyébként délelött 11-kor indultam előjáróban annyit mondok hogy 31 órát uttaztam végűl amiből 26-ot buszon űlve töltöttem. De ez már egy másik bejegyzés lesz

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://becitrip.blog.hu/api/trackback/id/tr4713551667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása