Egy újonc digitális nomád kalandjai

Egy újonc digitális nomád kalandjai

Még egy kis buli aztán a paradicsom

2017. december 13. - petya90

Elnézést de a blog.hu-ra megint nem tudok normálisan képet feltölteni. A bejegyzés alján találhatóak ömlesztve.

Összefoglalva: minden tuti. Szerencséje 5 napja nem esik az eső - hol van már az egész napos monszunos idő - sőt most már kifejezetten forróság van.

Ezelőtti bejegyzésben lemaradt a kép a vezetékekről, pótolom:

Szóval vasárnapot írunk, reggel gyorsan elment valahol bedobtam egy omlettet, aztán boltba mentem. Ott a legnagyobb örömömre, találtam szakálvágott, tudnillik amit kihoztam annak otthon maradt egy darabja. Így nem borotválkoztam még itt kint, kezdtem elég csövesen kinézni. Ja a legjobb hogy kemény 2200 Ft-t fizettem érte. Délután pár srác akikkel már valamennyire összehaverkodtam, elment motorral egy strandra. Hívtak engem is, de nem mentem. Ezért Utólag mérges voltam, mert így beletanulhattam volna a motorozásba, ha segítenek. Délután parton fekvéssel telt el. Elkezdtem olvasni egy könyvet illetve egy online angol tanfolyamot. Ezekre azóta sem volt időm :) :(. A naplementét a parton néztem meg, hihetetlen gyönyörű volt. Nincs rá szó, a srácok vissza értek előtte úgy hogy együtt néztük meg. A szobába jött 3 új csajszi ők mondták hogy menjünk enni velük, még nem voltunk éhesek. megbeszéltük hogy később találkozunk. Éjszakai kaja piacot néztünk ki. Iszogattunk még kicsit, aztán elindultunk kajálni. Motorral mentünk, én hátul ültem, utasként. Kajáltunk egyet, összefutottunk a csajokkal, vettünk estére sört, vodkát. Majd visszaindultunk. Kb egész éjszaka a szálásunk partján ittunk és dumálgattunk. Nagyon jó volt a hangulat. Közben a hostel másik fele a bárban játszott ívós játékokat, meg dumálgattak. De minket ez nem zavar, bár Flunkyball-ni beálltunk. Ez egy német ívós labdás játék. Majd nézetek utána. Persze mivel itt majdnem mindenki Német elég népszerű. Majd a turistákról is akarok egyszer írni, a lényeg hogy rengeteg német van. A turisták 70%-a az. Aztán a hostelban valahogy előjött hogy el kéne menni bulizni. Én is társultam, rendeltünk egy platos taxit és el is zúztunk. Nem kell mondanom, senki sem volt szomjas. Kb éjfél felé érhetünk oda. Egy bárkén volt a party voltak is szép számmal. Nagyon veretős zene ment. Végig is pörögtem aztán 3 felé totál elfáradtam, la többiek is mondták hogy menjünk. Így bedodbtunk még egy csirkés szendót a disco mellett, majd haza taxiztunk.
És a fő probléma az volt, hogy tudtam hogy reggel kell kelnem mert elhagyom azt a szígetett

Hétfő:
Természetesen szörnyű másnaposággal ébredtem. Nem kívánom senkinek sem. Bedobtam egy kávét 11 fele elindultam gyalog a kikötőhöz, 20perc kegyetlen séta volt csomaggal a 30-35 fokos hőségben. A kikötőnél sok utána kérdezés után helyreigazítottak hogy honnan megy a komp. Vártam egy órát, már valamivel jobb állapotban. Majd áthajóztam Koh Tao-ra az új szállásomra. Ha valaki emlékszik még az első posztban írtam rá hogy maga a paradicsom, és sajnálom hogy nem egyből idejöttem. Most már nem sajnálom, mert akkor szakadt végig az eső. Így napsütésben határozottan jobb lehet itt lenni. A szállásom röviden olyan mint egy börtön, beton teknők vannak a falban ahova le van dobva egy matrac meg függönnyel eltudnád magad rejteni, ha nem csak fél métert takarnak. Szerencsére az itt kapott takarómmal a maradék 1,5 métert letudom takarni, így hálózsákkal alszok. Ami kell is mert nem sajnálják a klímát. Hétfőn röviden csak szenvedtem a másnapossággal. Becsekkolás után délután 3-kor ettem valamit először aznap, ja és beadtam a ruháimat mosodába. 0 darab tiszta nadrágom és polom volt már akkor. Sőt pár pólót kicsit túl is hordtam. Szóval itt ha szennyest úgy tudod kimosni hogy a helyieknek odaadod aki kimossa neked megszárítja levasalja, majd szépen egy csomagban visszakapod. Persze nem minden helyi csinálja, de sok helyen ki van rakva az ajtóra hogy mosoda és hogy mennyibbe kerül 1 kg mosás (300-400Ft).  Az új szigetem arról híres hogy itt lehet a legjobban buvárkodni. Be is fizettem keddre magam egy egész napos hajós snorkeling (pipás buvárkodás) túrára. Megnéztem a parton a naplementét + fürödtem egyet. Este még dolgoztam egy kicsit. Ja és a hostelban összesen 3-an voltunk.

Kedd:
Reggel izgatottam vártam a túrát, ami fantasztikus volt. Egy emeletes hajón vittek körbe minket. kb 30-am lehettünk. Persze főleg német :) 4 öbölben álltunk meg snorkelingezni + elvittek a szigetem melletti ki szigetre ahol fellehetett túrázni a hegytetőre meg a világ egyik legszebb strandján strandolni. 5-re értem haza, hulla fáradtan. Képek magukért beszélnek

Persze jól leégtem és enyhe napszúrásom is volt. Így feküdtem/aludtam 8-ig. Aztán elindultam sétálni. Hallottam hogy 1-2 km-re a parton szól hangosan a zene, naná hogy arra indultam. Átsétáltam a következő faluba a part menti sétányon. Ezt nem úgy kell elképzelni hogy a semmi közepén. Végig szállodák, resortok voltak mellettem. Na mint kiderült ez a szomszéd falu a bulis falu itt. Tele van kocsmával discoval... Nagyobb is az élet mint az én falumba. Valamiért ez mindig így van :) Hazaérve könnyen ment az alvás.

 

Szerda:
A szigeten van a cápa öböl nevezetű hely ahol tegnap is megállt a hajó, de nem láttunk cápát. Elterveztem hogy ma elmegyek magam oda és egész nap búvárkodok. Reggeli után (10 körül) robogót akartam bérelni, őszinte voltam és mindenhol mondtam hogy még nem vezettem robogót. Nem is kaptam egyet sem. Mindenhol azt mondták hogy az én érdekem :( :( Ettől függetlenül elterveztem hogy elmegyek a cápákhoz. Így fogtam egy taxit lealkudtam az árat és elvitettem magam (5-10 perces út). Egy megszakítással 4 órát úsztam a vízbe, mennyi csodás dolgot láttam... Életem egyik legszebb pillanata az volt amikor egy 1,5 méteres tényleg nagyon hatalmas teknős mellett úsztam. Na meg persze láttam 4-szer is cápát, mondjuk túlzás mondani hogy úsztam velük, elég gyorsak. Lehetetlen őket követni. De ez is nagy élmény volt. Egyébként ezek a cápák kis herkentyükkel és moszatokkal táplálkoznak. A víz néha kissé zavaros volt. Fantasztikus nap volt.  4 körül tökre maradtam volna még, de hulla voltam már, na meg kaját sem vittem. Vissza fele sétáltam kicsit egy faluba majd ott szereztem egy robogós taxist aki hazahozott. itthon dolgoztam, kajáltam a Paprika nevű éteremben, amit tegnap fedeztem fel. Megkérdeztem mért paprika, szimplán csak annyit mondtak hogy azért mert van gulyás. És tényleg volt az étlapon :). Egyébként tegnap meg ma is hallottam magyarokat. De mindkétszer jöttem el, így nem szólítottam le őket. Ja és a hostelbol elment a másik két ember, de jött helyettük most este egy csajszi.

 

 

FHD0374 FHD0376 FHD0391 FHD0403 FHD0406 FHD0409 FHD0423 FHD0438 FHD0446 FHD0484 FHD0513 PHOTO_20171209_183029 PHOTO_20171209_183154 PHOTO_20171210_175411 PHOTO_20171211_123659 PHOTO_20171211_152055 PHOTO_20171211_160338 PHOTO_20171212_104058 PHOTO_20171212_132536 PHOTO_20171212_144624 PHOTO_20171212_160957 PHOTO_20171212_170247 PHOTO_20171212_170303 PHOTO_20171213_165006 PHOTO_20171213_210254

 Bónusz videó:

 

Egyébként van vagy 2 órás videó anyagom a buvárkodásról. Egyszer majd megkéne vágni... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://becitrip.blog.hu/api/trackback/id/tr913497859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thirdeye 2017.12.15. 11:12:58

a betyárját, jól tolod
süti beállítások módosítása