Egy újonc digitális nomád kalandjai

Egy újonc digitális nomád kalandjai

Paradicsomból -Paradicsomba + egy kis plusz

2017. december 16. - petya90

Ez nem lesz tervem szerint olyan hosszú posz.

Csütörtökön igazából a két nap búvárkodás után egész nap melóztam.  Itt jegyezném meg hogy nehezen meg a felkelés. Könnyű lustálkodni hogy ráér az ember :). A hostelembe elég jó net volt. Egészen estig ott nyomtam az ipart. Közben meg terveztem hogy merre is menjek tovább. Eldöntöttem hogy péntek helyett csak szombaton indulok. Majd este ettem egy pubban hamburger+sör menüt. Közben Star Wars Zsivány egyes vetítés  ment. Majd bulizhatnékom volt úgy hogy átmentem a szomszéd bulis faluba. Ittam egy vödör rum-redbullt. Néztem az egyik party pub strandján a tűz show-t. Itt mindenhol azt nyomnak. Vagyis két helyen néztem de az egyik helyen drága volt a pia így nem rendeltem semmit, ezért távoznom kellett :). Szóval tűz show-t néztem, majd elkaptam egy gitáros koncert végét. Aztán azon a helyen meg a mellette lévő discoóban táncoltam végig. Találkoztam az ezelötti party hostelemből két sráccal, akikkel ott sem spanoltam nagyon. Készen voltak, 3-szor találkoztunk, mind 3-szor azt hitték hogy elsőre :D. Táncoltam pár csajjal is, de az érdekesség hogy oda jött hozzám egy és merkérdezte hogy honnan vagyok? Ausztria vagy Németország? Mondtam erre hogy Magyarország. Erre faképnél hagyott, ezek szerint MO. nem szexi :( Mikor kellően lefáradtam 1-2 körül bedobtam egy tonhalas szendót és hazasétáltam. 

photo_20171214_222235.jpg

Pénteken:

Megint elmentem snorkelingezni a cápa öbölbe. Robogót most nem is próbáltam bérelni, pedig most már nagyon kéne. A taxis már régi barátként köszöntött, Dél fele értem oda, egész nap a vízben voltam. Megint láttam 2X is teknős azt hiszem 4X cápát. És most tintahalakat is. Na meg sok sima halat. Ja és délután apály jött érdekes volt hogy vagy 2 méterrel vissza húzodott a tenger. Nekem jó volt mert minden koral közelebb került hozzám :) Haza felé elkaptam egy taxit. Majd egy tengerparti vacsora után korán lefeküdtem. A szállásomra egyébként rengeteg ember jött. Szóval 10-kor ledőltem.

Péntek:

Ma 5-kor keltem. 6-kor indult a hajóm. 3 órás hajó út után jött egy 4 órás busz. De ezek már meg se ártanak. Lompayah nevű céggel jöttem. ezzel mentem Bangkokbol is. Nagyon profik Rengeteg ember megy Mindenfelől mindenhova, de minden utasnak ott a mellén a kis matrica hogy hova megy és minden ki van táblázva. Melyik buszra szálj, mikor szálj le.... Ráadásul kényelmes is. A buszon teljesen vízszintesre tudtam dönteni az ülést, úgy hogy kényelmesen egy 2 órát tudtam is aludni. Amúgy Krabiba pontosabban Ao Nang városába jöttem ez egy túrista paradicsom, Mekikkel Starbucksal hosszú tengerparti bazár sorral. De gyönyörű. Illetve innét rengeteg helyre lehet hajó turázni, Sok gyönyörű strand sziget van ezen a részen. A hostelem nagyon tuti. Közösségi de nem party-s, kényelmes ággyal. Ha bulizni akar az ember akkor egy sarokra van  Slumber party hostel ami a testvér hostelünk. A Slumber itt egy franchise minden nagyobb nyaraló helyen van egy és általában a legbulisabb legörültebb hostel.  Holnap lesz kocsmatúra, ott a helyem :) :)
Ma egy Majom túra nevezetű kis túrán mentem végig ahol elvileg, meglepetés! szoktak majmok lenni. Most persze egy sem volt, az út végén csodaszép strand fogadott. Itt sütkéreztem, majd street fodd szójás csirkés tésztát ettem. És most itt ülök a hostelban. Ja és vettem 1500 Ft-ért egy elefántos háti szütyőt. Azt hiszem ma nem a bulizásról fog szólni.

photo_20171215_170802.jpg

photo_20171216_145508.jpg

photo_20171216_145910.jpg

photo_20171216_151048.jpg

photo_20171216_151247.jpg

photo_20171216_155614.jpg

A tipikus turista típusok, FONTOS: ezek általánosítások, természetesen van kivétel. Sose tudhatjuk hogy az adott ember kivétel-e: 
-Német: Mindenhol ott vannak, a turisták 70% ez. Mint régen a balatonon. Sok helyen hirdetnek hogy tudnak németül, német konyha vagy német étlap van... - Alapvetően rendesek, vagy párok jönnek vagy 20 éveikben járó baráti társaságok. Szólót nem nagyon látni. Érdeklődnek a helyi kultúra iránt, van bennük kalandvágy, szeretnek felfedezni. Persze azért nem mennek egyedül éjszakai túrára, meg inkább a turisták által látogatott helyekre mennek. Na meg buliznak rendesen, de nem verik szét a várost, Szóval jó arcok ja és perfekt angol tudásuk van. Hollandok és Franciák is ide tartoznak. 

-Kelet/Dél-Európai, Dél-Amerikai, Török..: Ez vagyok én. Ugyanaz mint a német kivéve hogy általában egyedül utaznak és az angoljuk nem az igazi

-Angol: Egyfolytában isznak és buliznak. Ismerjük őket...

-Orosz: A legrosszabb, isznak, ordibálnak, parasztok. Csicskáztatnak mindenkit. Felmásznak mindenhova egy jó fotóért. Nem érdekli őket a kultúra, csak legyen jó kaja, pia, meg jó kép az instagramra

-Kínai: ha látsz egyet, biztos lehetsz hogy ott van mögötte még 50. Mindent fotoznak, mindent megvesznek. Mindenen álmékodnak

Az eddigi utam:

ut.png

A bejegyzés trackback címe:

https://becitrip.blog.hu/api/trackback/id/tr5713505347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása